Monday, July 16, 2007

صیقه سنت نبوی و فاحشگی

در ماه گذشته، پورمحمدی وزير کشور بر ضرورت صيغه به عنوان راه حل مشکلات جوانان تاکيد کرد. برخی ادعا ميکنند دولت چون نميتواند با چماق از رابطه آزاد دختران و پسران جلوگيری کنند، با طرح صيغه به نوعی بر سر آن کلاه شرعی گذاشته و به اين ترتيب به آن تن در ميدهد. اما اين ارزيابی درست نيست. در دنيای واقعی دختران و پسران جوان برای اينکه بتوانند از شر ممنوعيت های رژيم خلاص شده و با هم معاشرت کنند، به راه حل توصيه شده توسط آخوندها پناه نمی برند. اکثريت دختران و زنان، و حتی پسران اين "راه حل" قرون وسطايی را تحقير آميزتر و مضحک تر و تراژيک تر از آن می بينند که آن را به عنوان طريق عادی معاشرت برگزينند. اما صيغه در چارچوب مذهب و مصايب اقتصادی و اجتماعی که ايجاد کرده است، رواج پيدا ميکند. اول به دليل نياز اقتصادی بسياری از زنان. دوم به دليل اينکه برای بسياری از مردان راه حل ساده تری برای چند همسری است. سوم و مهمتر از همه به عنوان کلاه شرعی برای خريد و فروش حرفه ای تن زن يا فحشاء که حالا به آن عنوان محترمانه تر تن فروشی را داده اند، اما بهتر است آن فحشای خريداران سکس ناميد، زيرا فروشندگان در اکثريت قريب به اتفاق موارد از سر اجبار به آن تن در ميدهند. به هر حال اين آخری از همه مهمتر است چون صيغه در اساس تجارت با بدن زن تحت کلاه شرعی است و بقيه موارد را هم بايد به آن اضافه کرد. روش کار دولت برای "حل" مشکلاتی که ايجاد ميکند، قربانی کردن دو باره آن دسته از قربانيان سياستهای خودش است که بيش از همه قربانی شده اند. دولت برای جلوگيری از به اصطلاح "بوالهوسی" مردان، به زور بر سر زنان حجاب ميکشد، برای محدود کردن آسيب های اجتماعي، به گردن قربانيان خود آفتابه می بندد، برای حل مشکل محروميت جنسی جوانان، قرارداد موقت تن فروشی و صيغه را تشويق ميکند. س.آ مردان حاکم در دولت دچار اين توهم اند که هنوز در قرون وسطی به سر می برند و زنان ايرانی را آنقدر عاجز به شمار می آورند که تصور ميکنند ميتوانند مشکلات خود را بازور گويی مضاعف به زنان حل کنند. اما در حقيقت با اين کارها به گردن خود آفتابه انداخته و خود را در مقابل جهانيان و بيش از همه در مقابل زنان ايران به تماشا ميگذارند. ما اگر چه با شيوه های قرون وسطايی کلاه بوقی بر سر گذاشتن و آفتابه در گردن کردن مخالفيم، اما حالا که آنها خود با چنين پيشنهادهايی به گردن خود آفتابه می بندد، مجبوريم آن را تماشايی بخوانيم و همه را به تماشای رسوايی آنان فرابخوانيم.
بله , پول است و چیزی خوشخوراک است...ا
آخوندا یه عمر باپا اندازهای خانهء عفاف در زمان قدیم (قلعه) دعوا داشتند..مردم فکر میکردن برسر مسئلهء شرعیات و از این چرندیاته .انقلاب هم که شد اول همونجارو آتش زدن و خانم رئیساشو کشتن...بعد زمزمهء ایجاد مجدد خانهء عفاف کردن ببینن کسی صداش درمیاد...خب در اومد و لایحه رد شد..خلاصه انقدر دم این و اونو دیدن تا نتیجه این شد که اسمشو نذارن خانهء عفاف .. بذارن دارالصیغه اسم خودشونم نذارن دلال محبت..بذارن مجریان سنت پیامبر اسم خواهرها و دخترانشونم نذارن تن فروش بذارن ..جویندگان بهشت...اسم کله گندههاشونم که این پروسه رو علم کردن نذارن باج خور ...بذارن نایبان بقیه الله.. تا به این نزاع چندین ساله برای کسب تصدی پست شریف خاتمه بدن ....خالا دیدین روز از نو ... فقط جای حسابدارها عوض شده
یعنی بجای اینکه آزادی و حرمت به جامعه هدیه کنند که مردم بتوانند از اولین حقوق اجتماعی خود بهره مند شوند میگو یند ماباید اجازه بدهیم و آنهم خرج دارد .. حق الصیغه را بدهید ..بقیه اش را خود دا نید و هر پوریشنی که دوست دارین و این آزادی را قدر بدانید..و زنان و مردان را بجای فرستادن در پارکها و رستورانها و تفریحات دوستانه و سالم ..آنهارا به چهار دیواریهای مسقف روانه میدارند..یکی نیست بپرسد پس چرا آنجارا خراب کردید و مسئولانش را دار زدید؟ خب از اول آنجا را مثل همه جای دیگر مصادره میکردید که امروز بکارتان بیاید.فقط مثل بقیهء موارد اسمش را یک اسم شرعی دهن پر کن مثلا "بیت سنت نبوی" میگذاشتید....بهتر نبود؟
دست انداز اسلامی
در دو هفته گذشته از خطیبهای مسلمان در کشور مصر گفت: اگر زنان در ادارات به همکاران مرد ، شیر بدهند شرعاً محرم و هلال یکدیگر هستند!!!!!!! ا

فقط یک سوآل از دولت..؟ خب این صیغه هارو کجا باید برد ؟فکری هم برای مکانش کردید؟...ا

شنیدم قراره کیوسکهای صیغهء شبانه روزی درتمام سطح شهر دایر کنند وچون امر اسلام و خداپسندانه و شریفی است که علمای دین ثواب بیحسابی بر آن قائل شده اند..طبق معمول برای قاپیدن فیض اخروی اهل بیت آخوندا ناثهمه؟ و بسیجیها و سپاهیها ونیروهای انتظامی و نسوانشان هم داوطلب شده اند در این امر خیر پا بپای فقها و آیات عظام از فیض اجرای چنین فریضهء شریفی بهره مند بشن و پای کیوسکهای سراسری و شبانه روزی صف بکشن و خدمت به آقایان کنند و مثل همیشه ثوابشو ببرن ..سخنگوی این شریفه ها اعلام کرده در راه میارزه با آمریکا که مارو تحریم کرده..و بنزین نداریم برای اینکه پمپها راکد نمونند و از بی بنزینی.. نیروی انسانی در منازل پای ماهوارهها هدر نره.. ما جایگاههای بنزین راهم جهت جلو گیری از ترافیک مراجعین مورد استفاده قرار میدیم ....که به اینوسیله سر صدای رانندههاهم که عمدتآ مردند درنمیاد.....یعنی بازهم پول ملت میره تو جیب دولت...بازم ناشکری کنید و بگید دولت بفکر ملت نیست....بازم بگید دولت احمدی نزاد بفکر تفریح جوونا نیست...

من جوان هیز مجردی هستم که بهر سوراخ سمبه ای سر میزنم تا اموراتم را بگذرانم...چون بر اثر فقر مالی قادر به ازدواج نیستم و فکر میکردم کار بدیه و حاج آقا بدش میاد روم نمیشد بگم دخترتو صیغه ای مخوام از روزی هم که دختر حاجی رو دیده ام شب و روز ندارم ولی حالا که دیدم خود حاجی پیشقدم این امر خیر شده از اینطریق دنبال دوتا آخوند باشرف میگردم برن خدمت حاجی که بانی این امر خیر شدن ..دخترشونو واسه یه چند روزی به صیغهء من در بیارن که اجر اون دنیا نصیب ایشون بشه و کیف این دنیا نصیب ما...گمون نمیکنم دیگه از جهت شما اشکالی داشته باشه.... درسته حاج آقا...؟ انشاله فکر نکنید شمارا با دلالهای خانهء عفاف اشتباه گرفتم...استغفرالله.

3 comments:

Anonymous said...

با سلام:

وب خوبي داريد ، ممنون . شما مي توانيد در وب سايت ما (PATOGH4U.com) وب خود را معرفي نمايد تا آمار وب تان بالا رود به اين منظور به لينك زير مراجعه نمايد:
( معرفي وب سايت و وبلاگ شما :» http://www.patogh4u.com/forumdisplay.php?fid=111 ) .
همچنين در صورت تمايل به تبادل لينك بعد از قرار دادن لينك ما در وب خود در همان بخش در سايت ما كه وب خود را معرفي كرده ايد اعلام كنيد تا لينكتان به لينكستان سايت پاتوق فور يو به آدرس(http://www.patogh4u.com/pages.php?page=linkestan) اضافه گردد.
در صورت تمايل به افزايش آمار و سايت يا وبلاگ خود مي توانيد در لينك باكس پاتوق فور يو عضو شده تا بعد از قرار دادن لينك باكس در قالب وب تان لينك شما به داخل لينك باكس اضافه و فعال گردد . آدرس لينك باكس (http://www.patogh4u.com/linkbox/patogh4ulinkbox.htm) در ضمن نمونه آن در پايين سايت پاتوق فور يو به آدرس: http://www.PATOGH4U.com موجود مي باشد.
پس صبر جايز نيست همين الان وب سايتان را به كاربران و هزاران بازديد كننده سايت تخصصي پاتوق فور يو معرفي نمايد .
منتظر تبادل لينك شما هستيم ، مديريت سايت : سياووش

Anonymous said...

لينك شما به وبلاگ من به آدرس :http://www.siavooshsat.blogfa.com اضافه شو شما هم من رو لينك كنيد : سياووش

Faryjun said...

این آخری رو خوب اومدی مزدک پسر
حتما اقدام کن ببین نتیجه میگیری یا نه